Ekonomi

Teknosa, Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde 3 ödül kazandı

Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, bu yıl 5.’si düzenlenen Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde 3 ödül birden kazandı.

Teknosa’dan yapılan açıklamaya göre şirket, dijital yetkinliklerle zenginleştirilmiş müşteri odaklı yeni konsept mağazaları, çok kanallı satış ve bağlantı takviyesi sağlayan WhatsApp ile “Olağanüstü Müşteri Deneyimi” kategorisinde “Üretken Proje” ödülünün sahibi oldu. , doğal çağrılar, canlı güçlendirme ve otomatik süreç çözümleri sunar. , Webchat, görüntülü sohbet, TTS uygulamaları “En İyi Dijital Müşteri Deneyimi” kategorisinde “Üretken Proje” ödülüne daha layık görüldü.

Sürdürülebilirliği tüm işlerinin merkezine koyan Teknosa, BlindLook iş birliğiyle teknosa.com’u görme engelli kullanıcılar için erişilebilir kılan uygulaması ve “Müşteri Deneyiminde Sürdürülebilirlik” kategorisinde “İyi Fikir” ödülüne layık görüldü. İşitme engelli müşterileri için devreye aldığı Teknolojik Eller” limiti. .

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu