Ekonomi

Teknosa, Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde 3 ödül kazandı

Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, bu yıl 5.’si düzenlenen Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde 3 ödül birden kazandı.

Teknosa’dan yapılan açıklamaya göre şirket, dijital yetkinliklerle zenginleştirilmiş müşteri odaklı yeni konsept mağazaları, çok kanallı satış ve bağlantı takviyesi sağlayan WhatsApp ile “Olağanüstü Müşteri Deneyimi” kategorisinde “Üretken Proje” ödülünün sahibi oldu. , doğal çağrılar, canlı güçlendirme ve otomatik süreç çözümleri sunar. , Webchat, görüntülü sohbet, TTS uygulamaları “En İyi Dijital Müşteri Deneyimi” kategorisinde “Üretken Proje” ödülüne daha layık görüldü.

Sürdürülebilirliği tüm işlerinin merkezine koyan Teknosa, BlindLook iş birliğiyle teknosa.com’u görme engelli kullanıcılar için erişilebilir kılan uygulaması ve “Müşteri Deneyiminde Sürdürülebilirlik” kategorisinde “İyi Fikir” ödülüne layık görüldü. İşitme engelli müşterileri için devreye aldığı Teknolojik Eller” limiti. .

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
istanbul escort